Kan jeg returnere eller bytte en vare etter den er motatt?
- Ja, du har 14 dagers angrerett.
- Du kan returnere og bytte varer som er ubrukt, som befinner seg i samme stand som den ble mottatt og hvor merkelapper og emballasje ikke er skadet eller fjernet.
- Alle returer/bytter skal forhåndsavtales med [email protected]
- Du behøver ikke oppgi noen grunn til retur
- Du sender varen(e) til:
CS Art AS
Brøsetvegen 168
7069 Trondheim
RETUR OG BYTTE - Slik går du fram:
- Kontakt kundeservice på [email protected] for å få returkode.
- Pakk varen(e) du ønsker å returnere godt inn.
- Med returen sender du utfylt angreskjema som du finner i leveringsbekreftelsen
- Registerer returen og skriv ut returlapp her: https://www.posten.no/retur/
- Fest returlappen på pakken, og lever pakken på postkontor/post i butikk.
- Ta vare på kvitteringen for innlevert pakke.
- Varen(e) må være i originalforpakning, ubrukt og godt innpakket.
- Ikke skriv eller klistre postlapp direkte på produktenes emballasje.
- Beløpet for varereturen, minus returfrakt, blir refundert når returen er ferdig behandlet.
- Varereturer inntil 2 kg: kr 59,-
- Varereturer over 2 kg: kr 99,-
- Du oppretter en ny bestilling med det du ønsker å bytte i.
Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken på mitt uthentingssted eller pick-up point?
- Dersom bestillingen ikke blir hentet på ditt uthentingssted innen fristen, vil pakken bli sendt i retur til oss. Du vil da bli belastet et retur- og administrasjonsgebyr på kr 200. Dette gjelder uansett ordrens størrelse.
RETUR & TILBAKEBETALING
Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Klarna?
- Gi beskjed til [email protected] at du ønsker å sende noe i retur. (Du vil få instrukser om hvordan returen skal sendes.)
- Logg inn på Klarna og gå til fakturaen knyttet til varene du vil returnere. Klikk på “Informer om retur” og bekrefte ved å klikke “Jeg har returnert varer”. (Det er også mulig å ringe Klarna på telefonnummer 21 01 89 91 for å gi beskjed om dette.)
- Du kan velge å betale den originale fakturaen, og bli refundert av Klarna når returen er ferdigbehandlet hos oss. (Klarna refunderer pengene 10-14 dager etter returen er ferdigbehandlet.)
Faktura/Konto:
- Når du deler opp betalingen på en faktura, samles dine kjøp med Klarna på en faktura.
- En samlet månedsfaktura betyr 1 betaling, ett KID-nummer og et administrasjonsgebyr på 45 kr.
- Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling.
- Når du har signert og returnert kontoavtalen sender de deg en månedsfaktura i slutten av måneden.(Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned.)
- Du kan velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.
- Velger du å refundere varer som er betalt med konto, blir returbeløpet automatisk trukket fra på din konto hos Klarna.
Visa eller Mastercard:
- Pengene vil automatisk bli refundert tilbake til kontoen du handlet fra.
- Pengene vil bli ført tilbake så snart returen er ferdigbehandlet (2-3 uker).
REKLAMASJONER
Jeg har mottatt et skadet/defekt produkt? Hvordan går jeg fram?
- Send oss en e-post til [email protected] med så mye informasjon som mulig: ordrenummer, varenummer, beskrivelse av skaden, bilder av produkt (og skadet emballasje) og eventuell annen relevant informasjon.
- Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta videre instruksjoner.
- Eventuelle fraktskader må meldes fra om umiddelbart.
- Ikke send varen i retur før du har kontaktet oss.